Saltgurka och träningspass 61 och lite till....

Saltgurka är fantastiskt gott när man sprungit långt! Tro mig!  Christel undrade lite över min kosthållning. Men det är så att det serveras på maran i Stockholm och ska vara bra för saltbalansen. Och eftersom vi är slavar under vår träningsguru Anders Szalkai så följer vi hans råd och han säger att vi ska öva på att äta det som serveras under loppet så att våra magar är vana vid det. Så saltgurka och bananer blir det! Och jag kan lova att man nog i princip äter vad som helst. Man blir hungrig av att kuta så länge!

I dag är ordningen återställd i min kropp och ytterligare ett träningspass har klarats av. Det stod intervaller på programmet så intervaller blev det. Vi var på Skogsvallen och kutade 200:ingar. 10 st klarade vi av. Helt fantastiskt att min kropp och mina ben ville ställa upp på detta över huvud taget. I går hade jag inte provat för allt smör i Småland!

Har även klarat av ett litet fikabesök på min gamla arbetsplats och fick träffa både Socrate och Vonnaponna - det är två härliga själar med stoooora hjärtan! Och en massa andra trevliga arbetskamrater träffade jag också.

Nu ska jag bänka mig framför Melodifestivalen.

Kommentarer
Postat av: jennie k

Härligt att läsa din blogg, jag brukar titta in då och då för att få lite inspiration till mina egna pass!



2009-05-17 @ 14:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0