Mera marathon

Här kommer lite actionbilder  från i lördags!


kanske inte sååå mycket action i denna. Med det gäller att förbereda sig. Plocka fram kläder, sätta fast nummerlappen, packa duschgrejer, kolla vad som finns i påsen man får, sätta fast tidschipet på skon, ta på sig linser och göra om allt från punkt ett igen....flera gånger för att vara riktigt säker på att allt är med=)



På väg i gott sällskap med många andra.



Uppladdning.....



Täten passerar slottet......



......och strax efter kom vi......



Segraren på väg mot mål.....och vi hade kommit halvvägs.....



Strandvägen..... 13 km kvar.....



Nu är det bara några meter kvar!!!!!



ÄNTLIGEN I MÅL!



ajaj - det gäller att ha tungan rätt i mun när man ska gå i trappor......



En stackars coach och fotograf som väntade tålmodigt på att vi skulle duscha klart......

Nu när det är klart och den värsta smärtan och stelheten lagt sig.........så händer något märkligt........någonstans inne i mig pyr en liten liten känsla som säger......kanske.........kanske att man måste göra detta igen.

Blir ju nästan rädd för mig själv! Vad är det med detta marathonlöpandet?! Får nog sinnesundersöka mig......

Kommentarer
Postat av: jennie k

Du har ju bästa löparbloggen! Bra jobbat!

2009-06-03 @ 18:09:13
Postat av: Fia

Jag kan föreställa mig att ni var alldeles stumma i benen när ni skulle gå i den där trappan.

2009-06-03 @ 20:51:34
URL: http://neverkeso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0