marathonträning 25

Jag överlevde! Jag har nu varit ute på Karlstads gator och sprungit med en främmande MAN! Modigt eller hur! Han var inte det minsta farlig=) Åtminstone inte den halvtimman vi umgicks. Vi sprang en jättefin runda runt älven. Måste vara hur fint som helst här på våren och sommaren med allt vatten.

Och nu är jag tillbaka i min lilla kabyss igen. Har lagt mig raklång på mage på den lilla strimma av golv som finns mellan sängen och skrivbordet i rummet. Det var rent av svårt att lyckas med stretching på denna lilla yta.

Så här ser det ut från ena hållet


och så här från andra hållet


Som ni ser så springer man inga långpass här inne=)

Jag har också precis pratat lite med barnen där hemma. Det är mysigt när de berättar om sina dagar. Lilla-tjejen berättade med stor iver om att hon varit på gympa och både hjulat och hoppat trampett. Mycket spännande tyckte hon.

Nu ska jag duscha och sen ska jag njuta av möjligheten att se på vilken kanal jag vill på tv:n.

Förresten utbildningen är spännande och intressant! Men som jag trodde så går det åt energi! Är sugen på att hitta "övningsobjekt" att träna på....hehe! Så akta er ni som finns i min närmsta omgivning.....=))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0