Växjöloppet

Nä det blev inte under x h men väl 2:02:14 och det får vara helt godkänt! Under x h, som i detta fallet då var 2 h, hade varit bonus. Och dessutom var ju detta ett steg på vägen mot det stora målet.

Rundan var superhärlig! Gick till stor del i underbar bokskog. Platt och fint var det och ett jättebra arrangemang. Kan varmt rekommmenderas om någon är löpsugen!

Idag är baksidan av låren ÖMMA! Vilket känna lite oroväckande med tanke på att jag ska springa DUBBELT så långt den 31 maj. Dock är smärtan inte så påtaglig under själva löpningen (bara lite.....) så jag få leva på hoppet att det inte blir värre.  Nu har vi "bara" två långpass kvar innan le grande finale!!! Ett 3 h pass och så ett litet kortare på 2 timmar.....visst låter det väl härligt!!!!??? Och däremellan ska vi klämma in lite intervall, lite backe och massor av kolhydrater=)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Låter härligt med halvmaran i Växjö får nog testa den nångång. Tränar själv för maran och visst känns det att det närmar sig. Lycka till !

2008-05-02 @ 17:21:32
Postat av: Borthy

Okay...här fick jag svaret! Du är min hjälte!...sorry, hjältinna!
Har du märkt mycket skillnad på kroppen? Finns det några handtag kvar eller så?
Jag menar, om inte du fått bort handtagen med så gedigen löpning finns ju nästan ingen anledning för mig att börja.... hi hi....men du kanske inte hade några från början?

2008-05-05 @ 00:50:42
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0