Sista långpasset....

.....innan "uppkörningen" den 31 maj! Eftersom min löparkompis var bortrest så fick jag tvinga med mig en av sönerna. Han cyklade med mig hela rundan. Skönt med sällskap! Dessutom fick han ju ha lite extra vatten, banan och kexchoklad i en ryggsäck. Hade fantastisk bra service hela rundan=) 2 timmar blev det idag. Sprang igen runt Vimnarp fast lite kortare. Det är så otroligt vackert! Sprang på flera ställen förbi blommande syrener och de luktar ju så gudomlig gott! Passerade även nyfikna hästar och spralliga kvigor. De måste ju undra vad man är för en prick.....
Och som sagt detta var då alltså sista långpasset innan maran. Det var otroligt skönt att springa i 8 graders värme jämfört med förra helgens 25 grader. Sprang i korta tights men med långärmad tröja. Det funkade bra. Lite kallt om benen i början men det gick snart över. Nu är det bara fem träningspass kvar. Lite fartlek, intervall och några kortare rundor. Sen SEN ÄR DET SKARPT LÄGE!

Kommentarer
Postat av: Socrate

Hej. Kolla in pyrobritt idag. Hon har tips på flertalet tvåler mm som du bloggat om sista tiden...Själv håller jag mig enträget till slipgrodan - den ger en sån slät och lystrig hud...

Hälsningar den inte så lite spydige vännen Socrate

2008-05-19 @ 11:05:36
URL: http://socrate.blogg.se
Postat av: Borthy

Du är härligt duktig...och jag tror en sprallig kviga känner igen en annan sprallig kviga när hon ser en! Oroa dig inte för att de ska undra vem du är!
:-D

2008-05-19 @ 12:14:24
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: christel

Känner viss träningsvärk efter att ha läst din blogg, behöver nog vila nu :o

2008-05-19 @ 21:27:27
Postat av: Fia

Vilken enorm självdisciplin du måste ha. Imponerad!

2008-05-20 @ 20:18:44
URL: http://neverkeso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0