Och löpning igen=)

Idag hade vi ett "lätt" pass på 6 km. Vi valde att springa i skogen i Lövhult. Härliga böljande stigar men väldig kuperat! Och varmt! Otroligt så mycket mer flåsig man blir i uppförsbackarna när det är över 20 grader. Det är ju med en viss fasa man funderar på hur maran ska gå om det ska bli lika varmt som förra året. Om ni minns så var det den dagen som det var sommar förra året - 30 grader - phu! Då får man nog släppa alla tankar på att prestera en viss tid. Då blir det bara till att fokusera på att ta sig igenom. Och vad ska man ha på sig? Den rosa t-shirten eller ska man ha linne......med linne så kanske man får skav under armarna och så kanske man bränner sig i solen....? Måste hitta en bra keps också...... Lite bekymmer med sport-bh:n också, tenderar att få lite skav fram på bröstet.....får nog tejpa lite där. Ska man ha shorts? Eller korta tights? Många frågor blir det=)
Hur som helst imorgon är det dags för ett mega-mastodontpass igen på ca 3h. Det blir det sista långa. Skönt!

Förresten så ska jag nog åka till Portugal första veckan i juli! Min kusin som bor i Australien ska dit på konferens med jobbet. Härligt jobb... på min "firma" går vi bara upp på andra våningen, till konfernsrummet, och har konferens....och får dubbel ost-fralla..... inte det sämsta! Men det vore superskoj om vi kunde träffas. Det blir ju inte så ofta med tanke på avståndet. Ska surfa och leta flygbiljett, gärna aaaaasbillig=)

Kommentarer
Postat av: Borthy

Alltså, vi är nog mer lika än du tror :-D Jag har aldrig lyssnat på Winnerbäck eller Hellström heller, jo lite på Hellström men bara ytterst lite men jag tänkte ge dessa gossar en chans så jag tänkte lyssna in mig! Många säger ju t ex Winnerbäck är en riktig poet! Vore ju synd att missa något bra i livet?
Du är så otroligt duktig på att springa! Ska du springa i 3 timmar i morgon? Du är min idol!
Känns inte så toppen att tejpa brösten? Borde du inte kosta på dig en perfekt Bh I stället :-D
Vad gulligt det lät med hur er firma har konferenser!
Min hinner egentligen aldrig ha så många konferenser, det liksom bara ramlar på! Ostfralla är det i varje fall inte tal om! Vad kul att du ska få ut och resa, passa på! kram

2008-05-11 @ 03:06:01
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: vivan

Hjälp va duktig du är...men du tycker förstås att det är roligt...själv stavgår jag...mina knän klarar inte löpning...kramiz

2008-05-11 @ 20:00:54
URL: http://vwellermo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0