låångpass

Jisses vad enformig jag känner mig i detta skrivandet. Jag bara springer o springer. Idag var det VARMT!!!! Och benen gick bra i 2 h sen blev de TUNGA! Tror det är sviter av de två senaste passen som avverkats i Lövhult som är mycket kuperat...... Vi fick hur som helst ihop 2 h och 39 min och bestämde oss för att vara nöjda med det. Åh måtte det inte vara 25 grader den 31 maj...... Fast nu när man sitter här känner man ju sig hyfsat fräsch igen. Visst känns det i benen och man är konstant hungrig men ändå otroligt välmående. Idag står det 31501 steg på stegräknaren.....häftigt!!!

Idag fick jag inget skav!!! Av BH:n alltså. Jag har en jättebra Stay-In place men det är knepigt när man håller på länge. Det  är lätt att det nöter lite. Detta var liksom inte PÅ bröstEN utan på bröstET lite mer mittfram liksom. Tack och lov för, skav på bröstEN hade ju varit en mardröm!!!! Det är inte få män man ser med blödande bröstvårter under långloppen. Hua! Fast vad är väl det mot att amma en liten stört hungrig bäbis som suger hejvilt.......där kan vi snacka blodblåsor!

Här är en liten film om hur det är efter maran:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0