handtagen.....

Borthy undrade om mina handtag försvunnit och om träningen blivit till ett gift än och om jag kommer att fortsätta springa efter maran (som är den 31 maj)

På fråga ett svarar jag......njaaaaa. Det syns inte så jättemycket på vågen kanske (minus 3-4 kg) men konsistensen har definitivt ändrat sig. (Och vissa kroppsdelar har absolut blivit mindre......hmmm .....hihi) Handtagen har blivit mindre och absolut fastare om vi säger så. Känner mig stark och uthållig och det påverkar ju ens mentala inställning. Jag menar om jag känner mig och upplever mig som stark och vältränad så påverkar det ju i sin tur hur jag beter mig. Det blir liksom positiva spiraler. (herregud vad jag svamlar)

Om det är ett gift......hmmmm.....kanske inte ett hysteriskt gift men när jag har en två dagars vila så VILL verkligen kroppen springa. Eller träna på någotvis i alla fall.

Och om jag kommer fortsätta. Absolut ja!!! Men jag kommer inte ägna söndagarna och 2-3 timmars pass utan lite mer humana insatser. Tror även att jag kanske kommer byta ut något löppass mot kanske kick'n box som jag tycker är jätteroligt och ger bra träning. Men lägga av skulle kännas hemskt med tanke på all tid man investerat hittills. Jag kollade i min träningsdagbok att jag hittills i år sprungit 50 mil och lagt 53 h på löpning (63h totalt på träning). Häftigt!!!

Och ikväll blir det backträning och sedan möte med stans idrottsskola och då får man räkmacka. Lyckos' mig!


Kommentarer
Postat av: Fia

Det kanske finns någon ny mara att springa efter den här? Det är väl kul att bibehålla den goda formen som du har jobbat fram.

2008-05-06 @ 23:03:00
URL: http://neverkeso.blogg.se
Postat av: Socrate

...appropå om det är ett gift eller ej...Du Amonym är ju i alla fall gift, vad jag vet, så gift finns med i sammanhanget i alla fall...
"Socrate was here" och med honom den taskiga humorn.

SI JA !

2008-05-07 @ 00:45:48
URL: http://socrate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0