Löppass......igen

Ni måste väl tycka att jag är tjatig... men ni får stå ut åtminstone fram till 31 maj.......sen får vi se hur entusiastisk jag är=)
Igår sprang jag tillsammans med mannen igen. Han höll sig ett halvt steg bakom. Han vet att jag blir lätt psykad av hans lätta löpsteg och känslan av att jaga honom......så snäll han är=) Tyckte vi sprang som tokar igår men ända blev genomsnittstiden per km 5:50....hmmm=/ Men de två första gick i rätt långsamt och de 4,5 sista som på räls=) image64Då är det häftigt att veta att de som vinner maran snittar 3:20/km för männen och 3:43/km för kvinnor. Undrar om man skulle kunna springa det tempot i ens ett par hundra meter????
Vi avslutade med 4 snabba hundringar - jisses trodde hjärtat skulle flyga ur kroppen.

Även där är mannen snäll att ge mig försprång så att vi avslutar våra hundringar samtidigt. Fast igår gav han mig lite förmycket.....han kom inte  i kapp.....fast det beror kanske snarare på att jag är såååå utomordentligt super snabb=))))image65

Kommentarer
Postat av: Mr. Pitt

medelålders nås vid 35 år
:)

2008-01-30 @ 09:10:13
URL: http://recipeforhappiness.blogg.se
Postat av: Tierra

Hej vännen !

Med så där mycket träning... och allt snabbare löpning... så kommer jag väl knappast hinna se dig på gatan under loppet ;-) Kanske ska ställa in kameran på "sportläget" och ta en massa bilder i tät följd... *skrattar*

Ta inte i för mycket med träningen nu bara... du ska se att du klarar loppet galant i alla fall :-)

Sköt om dig och ha en fin onsdag !

Varma hälsningar, Tierra

2008-01-30 @ 15:16:17
URL: http://filmjolk.blogspot.com
Postat av: Fia

Vad duktig du är! Vad har du för morot? Är det ett särskilt lopp du tränar till?

2008-01-30 @ 17:00:10
URL: http://neverkeso.blogg.se
Postat av: Borthy

Du är kanonduktig! Jag tycker milen på 55 i lång distans är kanon! Du är grymt duktig och det är kul att följa! kram

2008-01-30 @ 22:40:29
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: amonym

Borthy: Jag tycker milen på 55 är jätteduktigt!!!!
Får se om det kanske kan bli ett midnattslopp....förmodligen Lidingö 15 km.

2008-01-31 @ 22:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0