förmiddagslöpning

Har förmånen att jobba hemifrån idag på förmiddagen så efter en timmes läsande i en inte alltför roligt skrift så gav jag mig ut och kutade. Och om det var lätta fötter sist......så kändes det som denna löpning gav utslag på Richtersskalan....åtminstone den första kvarten. Därefter blev det en liten nyans bättre men inte alls som sist. Tror jag springer bäst tillsammans med andra. Härdade ut i en dryg halvtimme sedan fick det va.....det blir bättre nästa gång.
Nu ska här läsas lite till och sedan bär det av till resisdensstaden för arbete.

Kommentarer
Postat av: Christel

Bra gjort, själv så springer jag ingenting, går gärna med stavar men springer inte en meter.
Vågen för dig :o

2008-01-15 @ 22:27:20
URL: http://kottenliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0