11km

Idag hade jag ytterligare ett sådant där halleluja-moment-löppass!!!! Kompisen och jag gav oss ut vid tre tiden på en 11 km runda. Och det var ett sådant härligt ljus och ett par plusgrader och fötterna och benen gick liksom av sig själva.... Härligt!!!! Jösses vad det rensar ens sinne detta med att springa. Och energi får man också!!!

Nu har jag satt deg på jäsning och ska baka lite hålkakor. Sen blir det mys i tv-soffan......fast det är sagan om ringen och den är jag såååå där sugen på. Så jag kanske hamnar här igen sen..... Blir så trött på allt krigande i de där filmerna. Det räcker att se dem en gång. I går var vi förresten på bio och såg "National Treasure" - den var lite småmysig! Vi var med de stora killarna och de gillade den jättemycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0