långpasset lov...

I går var så dags för vårt lilla löparsällskap att spring långpass. 12 km blev det. Det var tämligen halt igår vilket gör att det blir så där roligt..... man springer på helspänn hela tiden. Men det kändes gott att ha det gjort och nöjdhetsfaktorn efteråt är snudd på obeskrivbar!

Idag är det vilodag och det tackar min "stackars" kropp för. Den var mer än lovligt segstartad idag och musklerna kändes korta och ömma trots stretching. I morgon är det på:ett igen! Då ska det bli fartlek! Efter sportlovet ska jag lägga till lite simträning, ska bli kul att göra något annat än att springa. Även om springa går väldigt bra och känns kul så längtar jag efter lite omväxling.

Nu ska jag snart i väg till simhallen och vara simfröken! En gåva att få vara med dessa glada små barn! ......fast en del är en utmaning ska gudarna veta=)

Kommentarer
Postat av: Borthy

Hejsan!
Jag är väldigt imponerad hur du hinner allt och är så engagerad! Det är ju inga små mål du har heller! Är säker på att du också i jobbet är ambitiös och engagerad!
Var det verkligen så att du för några månader sedan inte brukade springa alls? Att du var nybörjare? Kram på dig. Du är super!

2008-02-04 @ 19:35:35
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0