Kaxigt!

Löpträningen har börjat! Eller den har ju pågått ett tag men nu är det lite mer på riktigt. Min kompis och jag följer ett träningsprogram mot vårt "hemliga" mål och där konstaterade vi idag att vi måste springa våra långpass saktare. Tufft att var för snabb=) Så idag provade vi att var låååååångsamma. Långsamt är alltså att hålla 7 minuter per km, och det är lååååååångsamt. Det känns ju nästan som man välter. Vi sprang i 45 minuter idag och pratade och pratade och pratade. Vilken tur att vi är två. Hade varit hyfsat trögt att ge sig i väg en söndagskväll i blåst och småregn med en halv Marabou Daim i magen om man varit ensam. Då hade nog latmasken slagit till=) Och dessutom kunde vi ju då glädja oss åt att vi måste sänka farten=) Härlig känsla! Gu' va' vi är bra!!!!

Fick en ny sång på huvudet..... "De e inte lätt å va ödmjuk....." haha!


image18
foto: jag

Så här snygga var mannens skor efter Lidingöloppet!

Kommentarer
Postat av: Socrate

Lisa Nilsson & Socrate hälsar "LÅNGSAMT LEDER OCKSÅ NÅGONSTANS".

2007-12-03 @ 01:04:46
URL: http://socrate.blogg.se
Postat av: amonym

Till Socrate....jo jag vet att Långsatm leder också någonstans....men har svårt att få in den tesen när det gäller träning och motiona=) Det är en förbannelse att vara född med tävlingsinstinkt!

2007-12-03 @ 08:04:15
Postat av: Socrate

Hörrdu du - lubba du i din takt så får "slow Socrate" lunka långsamt. Gillar i o f sig att lubba fort också men inte just nu.

Ha de
//Socrate

2007-12-03 @ 11:49:07
URL: http://socrate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0