snart snart snart=)

2 DAGAR KVAR! Nu känner jag mig som en galopphäst som står i startfållan och skrapar med hovarna och VILL I VÄG!!! Känner mig redo! Vill få det gjort!

Denna veckan är det lugnt med löpandet. Vi gjorde ett kort litet tempopass i söndags. Skulle ha sprungit en liten sväng i tisdags men kände mig sliten i benen så det fick vara. Ska ta en liten underhållsjogg idag för att hålla igång benen lite.

Har dock förberett mig med att måla tånaglarna=)



Kan ju verka väldigt onödigt eftersom man har dom (tårna) i skorna hela tiden. Men det är mer av praktisk karaktär än av fåfängan. Om tånaglarna är röda så slipper jag se direkt hur många som blir blå efter maran....fiffigt va!? Har redan tendens på tre tånaglar......löpning är kanon för fötterna=)

Kan tillägga att det inte är så lätt att ha fokus på jobbet idag o i månn........

Kommentarer
Postat av: Fia

Lycka till! Det är klart att du springer bättre med snygga naglar!

2009-05-29 @ 07:48:26
URL: http://neverkeso.blogg.se/
Postat av: kotten christel

Naturligtvis så vinner du hela grejen och kommer att sitta i soffan och säga "det är min bloggvän det"

Håller alla tummar att allt går bra ;O)

2009-05-30 @ 09:10:46
URL: http://kottenliv.blogspot.com
Postat av: Socrate

MÄN LELLA DU'RÅ!!!!!!!! OK, jag har visst ett pojknamn och är visst (enligt en del envisa rykten och spekulationer) 4-barnsfar och kan visst snudd på kallas "man" åtminstone av mina båda yngsta barn (ty för dem är man ju än så länge en karlakarl!) MEN: BORDE INTE TÅNAGLARNE VURIT BLÅ DÅ ???



ÄNDOCK ÖNSKAR JAG I ALL MIN ANSPRÅKSLÖSHET UTBRISTA I ETT RUNGANDE !!!!!!!!RESPEKT!!!!!!!!! EFTER ATT idag den 30 maj, HA NÅTTS AV BUDET ATT STHLM MARATON BESEGRATS AV BL A DIG, AMONYM! HIMLA BRA GJORT!



vännen Socrate

2009-05-30 @ 23:28:33
URL: http://socrate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0