Här är jag...

.......och inte mycket bloggskrivande blir det.

Men allt är bra i min värld även om det är väldigt mycket. Och allt är självvalt så jag ska inte klaga. Och allt är dessutom ganska roligt. Men mycket.....

Just nu sitter mannen och jag och diskuterar sommarsemester. Fritids börjar vilja ha in semesterlappar och jobbet vill också veta. Och vi har INGEN aning om vad vi ska göra! Vi är överens om att det ska vara hyfsat billigt. Känns som pengarna bara har runnit ut det sista med köksrenoveringen och skidsemestern. Tror jag vill sola och bada lite.....men inte hela tiden. Tälta kanske? Eller vandrarhem? Österlen? Västkusten? Danmark? Vandra i fjällen?

Nån som har nått roligt tips? Det ska passa en 4 barnsfamilj (6-14år) och inte kosta MASSOR av pengar. Gärna garantera sol=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0