Utlandsvistelse

Veckan har bestått av idel sol och bad och en liten utlandsresa till Helsingör. Men först om en liten incident som hände under en promenad häromkvällen. Klockan var nog över 23 och det var riktigt mörkt. Plötsligt skuttade en hyfsat stor groda rakt framför mina fötter. Jag skrek till och gjorde ett duktigt skutt. Det roliga är vad min prins, min hjälte och tillika min man gjorde. Han skrek också och hoppade minst två meter åt ANDRA hållet! Va!? Meningen är väl att han skulle rusa fram och undsätta sin "jungfru" i nöd. Eller?

Lite bilder från Helsingörs-trippen!



Där de söta gullungarna åt upp all maten. Vilket vi inte är bortskämda med. De äter som myror men är friska och starka ändå. Vi provade solglasögon.

    

och så köpte vi whiskey och en randig "spagetti-klänning".

När vi kom "hem" till Båstad igen så var det bad som gällde.



Ibland är ungarna bara fööööör jobbiga alltså!

Men ibland är de lyckliga krabbfiskare!



Vi kommer att stanna i Båstad ytterligare ett par dagar. Nu har vädret blivit lite sämre men förhoppningsvis så får vi lite chans till sol och bad i månn. De stora killarna kom ned med tåget till Halmstad idag där vi hämtade dem. Vi passade även på att ta ett dopp i Tylösand - härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0