på väg hem!

Nu är de 3 första dagarnas Brief coaching i Karlstad avslutad. Det har varit 3 mycket lärorika och användbara dagar. Har träffat ett fantastiskt gäng med coacher....så mycket kraft och energi, och så prestigelöst! Det är ett så kraftfullt och användbart förhållningssätt att arbeta med förändringsarbete på. Känner mig fylld av lust och iver att komma hem och testa! Men jag får ge mig till tåls......är inte hemma förrän strax före nio. Sitter just nu på buss från Karlstad till Örebro....segt.
Nu ska jag blunda lite och procesa allt som har hänt och pågått under dessa dagar=)


Kommentarer
Postat av: Fia

Vad härligt det låter med din utbildning! Du måste ju få en massa ny energi i största allmänhet pådet här sättet.

2009-01-31 @ 15:46:05
URL: http://neverkeso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0