Köpt en liten dator!

Jag har köpt en liten LG X110. Den super liten och smidig! Och snygg! Blank och svart! Var lite sugen på en rosa men mannen tittade vädjande så det fick bli en svart. Super lätt! Väger bara 1,19 kg. Får i princip plats i handväskan=)

Så här snygg är den!























Visst är den cool! Tonårssönerna är gröna av avund och frågar om de får låna den. Då känner jag mig plötsligt som Smeagol , kramar min dator och säger "NO, it's my PRECIOUZZZZZZZZZ" Hehe!
Jag ska hålla dem på halster lite......

Kommentarer
Postat av: Fia

Vilken fin! Maken köpte en Acer i det formatet för lite sedan. Jag ville att han skulle köpa en rosa, men det blev en blå.

2009-01-15 @ 11:39:56
URL: http://neverkeso.blogg.se/
Postat av: Socrate

Kollat in Sagan om ringenfilmerna under julhelgerna eller...får känslan av det...

Läcker dator, men jag fattar inte finessen med en så liten - själv vill jag bara ha större och större skärm. Kanske ett manligt tyckande, vad vet jag?

Man kompenserar ju, som det brukar heta.

Liten ----- - stor bil

varför inte Liten ----- - stor skärm.



vännen Soc

2009-01-15 @ 12:23:21
URL: http://socrate.blogg.se/
Postat av: kotten christel

Vill ha, vill ha, vill ha, vill ha, vill ha

Visste du det?? Att jag vill ha!!!

Vill ha, vill ha, vill ha, vill ha, vill ha

2009-01-15 @ 22:28:15
URL: http://kottenliv.blogspot.com
Postat av: amonym

Socrate - det är med dator som med skor....de måste inte vara BEKVÄMA ibland måste flärd gå före funktion...hehe! Den är juuuue sååååå söööööt! Helt funktionsduglig också=)

2009-01-17 @ 14:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0