Diagnos...?

I bland blir man lite rädd för sig själv......

Igår när jag var och klippte mig så drabbades jag av  total förvirring. När jag skulle betala så tog jag upp plånboken och tog fram pengar. Sen uppstod förvirringen. Jag grejade på med vantar och mössa och sen när jag skulle få tillbaka växel så var plånboken BORTA! Jag grävde runt i min väska säkert 10 gånger. Kollade fickorna lika många gånger. Tillslut tömde jag väskan helt. Men ingen plånbok. Men vart kan den för svinna på 10 sekunder???? Jag är ju inte Joe Labero precis. Och han var inte där heller för den delen...... Både jag och frissan letade frenetiskt i min väska........men INGEN plånbok!!! Så skumt!!!! Tog ju upp pengarna ur den precis innan! Kändes som jag var med i dolda kameran....... Blev så där lite hysteriskt fnissig eftersom det var så makabert. Jag visste ju att jag hållt i den nyss och DÅ såg jag den! Jag hade klämt plånboken mellan låren tillsammans med vantarna! Gissa om vi fick oss ett gott skratt!
Det är ju kul att man kan bidra till underhållningen ibland=)

Klippningen blev bra också. Redan förra gången jag klippte mig, strax före jul, så klippte jag mig mycket! Har trivts jättebra med mitt kortare hår. Det är liksom kort fast med hela längder. Solklart eller hur?! Dessutom var jag duktigt igår och bokade en tid för nästa klippning direkt. Brukar alltid bli kris och då finns det inga tider.

Nu ska jag börja se över fjällenpackningen. På söndag bär det av till Vemdalen och Björnrike. Ska bli så härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0