Back to business....

Så var då 5 veckors härlig ledighet till ända! Känns faktiskt som jag varit ledig jättelänge!!! Skönt! Helt ok att vara på jobbet faktiskt men efter att ha kolla in läget och så så känner jag nog att jag skulle kunna vara ledig igen. Vädret talar helt klart för ledighet! Såååå eftersom jag är gräsänka (mannen far till Luleå idag) och allt blir det nog att packa tält och barn i bilen och åka en tur. Tar ledigt fredag så vi kan sticka redan i morgon eftermiddag när jag slutat.

Här kommer en liten viktig upplysning! Hittade den på en tillfällig toa på Ränneslätt i Eksjö när det var o-ringen där.



Så tänkt på det idag....se varje toabesök som en liten paus med tid till eftertanke!

Kommentarer
Postat av: Socrate

Vicken bra uppmaning! Typiskt dej att ta in en sån och förevisa för ALLA IN THE HOL VÖD!

Här får du en i retur som tack:

"Det gäller att tro på sig själv, trots att man inte har några bevis"

...men DU - börja jobba ena dan och ta ledigt nästa??? VAFALLS!!!??? undrar vännen SOc!

2009-08-05 @ 22:40:45
URL: http://socrate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0