Kunskap....

......är inte tungt att bära heter det......men jag vet i 17......



Den där högen är material till uppsats.....och den väger bly! Och egentligen är det ju bara material till PMskrivande - en liten förvarning inför uppsatsen. Just idag ska analysmetod beskrivas och ute är det snart 15 grader varmt och illsol.....men jag har det så bra här bakom rullgardinen..... Egentligen är det intressant och kul men det känns lite övermäktigt så här på en lördag kan jag tycka. Sen är det ju omtenta på gång och förmodar att jag borde ägna lite tid till att läsa in mig till den. Men det är ju en hel påskhelg innan dess=) Nått kul ska man ju göra då också=)

Kommentarer
Postat av: kotten christel

Jajamensan, bara att spotta i nävarna ;O)

2009-04-05 @ 19:28:04
URL: http://kottenliv.blogspot.com
Postat av: Fia

Det brukar bli både hiskeligt dyrt och tungt när det gäller studentlitteraturen. Det verkar som om det blir allt vanligare att man inte ska läsa alla böcker från pärm till pärm, utan det är vissa kapitel som ska läsas, vilket gör att man måste köpa ganska många böcker.

Hoppas det går bra att läsa på till nästa tenta!

Och så hoppas jag att du får en riktigt glad påsk!

2009-04-09 @ 18:21:20
URL: http://neverkeso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0