Struktur rapport

Ska bara meddela att strukturen började så smått infinna sig men hann tyvärr inte fotas eftersom det blev språngmarsch till bussen istället. På onsdag kan det nog bli foto-chans igen. I månn ska jag jobba i residensstaden.

Socrate undrade om stadloppet så här följer en liten rapport:
Först (inte först i loppet men av oss som liksom tävlade lite mot varandra....) kom herr Åberg (vi tror han måste ha fuskat, för plötsligt var han bara på målraken FÖRE oss......åtminstone tjuvtränat.......)
Sen kom vår käre fd personalchef, 20 sek därefter jag och efter oss alla kom den högste!!!!! Så på det stora hela kändes det rätt ok. Den sista km var tung och sprangs med ett halvsovande ben.....men faktum är att ryggen känns bättre än på länge så en riktig genomkörare var nog vad som behövdes.
Dessutom träffade jag ju hur många gamla, goa arbetskamrater som helst! Jättekul! Saknar er allt lite!

Kommentarer
Postat av: Socrate

Angående nämnde herr Åbergs så framskjutna slutposition kan jag meddela att han var dopad - med varm korv med bröd ca trekvart innan själva loppet. Jag okulärbesiktade nämligen själva dopingspreparatet (dock var det insvept i folie)



Angående sista meningen i ditt inlägg hälsar jag:

LIKEWISE !

vännen Socrate

...som med an ni rusade fram var hemma och stekte hamburgare till tonåringar, yngre barn samt en st glupsk fader...men vi hade färsk sallad, tomater, gurka och annat nyttigt som tillbehör, så helt onyttiga var vi inte!

2008-09-02 @ 12:05:46
URL: http://socrate.blogg.se/
Postat av: christel

Har du nu varit ute och kutat igen? Du är ju helt enkelt fantastisk

2008-09-02 @ 22:12:51
URL: http://kottenliv.blogspot.com
Postat av: vonnaponna

Du är också saknad.

Har en fråga till dig. Kan du mejla mig för jag har inte din nuvarande mejladress.

Kram Y



2008-09-03 @ 13:02:07
URL: http://vonnaponna.blogspot.com
Postat av: Jennie

Verkar varit ett kul lopp! Nu äntligen har jag sprungit Gubbamilen. Helt ok, lite blött/klabbigt på några få ställen men knappt att det syntes på skorna! Vad skönt det är skogen nu på höstkanten. Blir det Lidingöloppet?

Mvh Jennie

2008-09-04 @ 18:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0