pyssel

Idag har jag och dottern varit på pyssel. Vi har pysslat kort och här är lite exempel på våra alster (mobilfotade):



Lisa gjorde lite små kalasinbjudningar. Hon ska ha en minitjejfest med två gamla dagiskompisar och en simkompis.

Och jag fick till ett julkort!



Oj vilken suddig bild! Men det får duga nu! Det är lite bråttom bråttom....mannen stor i hallen och "stampar"=) Ska iväg till kompisar.



Så här ser kortet ut inuti. Nu gäller det bara att klura ut vem som ska få detta fina......

Dags att sticka!

Kommentarer
Postat av: Socrate

Anmäler mig direkt! Bör ju självklart vara lilla jag som får det vackra julkottet.....



säger vännen Socrate

2008-10-21 @ 11:45:32
URL: http://socrate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0