Maskeradhjälp!

Hörni ni alla mina 3 (4?) trogna läsare (fast det står ofta att det varit 8-15 stycken på sidan....undras vilka ni är?) jag skulle behöva lite tips och idéer. Är bjuden på maskerad nästa helg (25/10) och det är inget tema utan det är helt fritt vad man får klä ut sig till. Och mannen och jag känner oss rätt idélösa.....

Detta har vi funderat på:

Mannen - skaffa nackkrage, gula glasögon och morgonrock och erbjuda alla en "stänkare" (från Beckfilmerna....tror jag....?)

Jag - helt i svart - ett svart hål i rymden......

Oj oj oj vad roliga vi känner oss! Snälla kom med någon/några lysande idéer!!! Det får dock inte kräva för komplicerad utrustning. Jag lovar att publicera bilder på oss om någon kommer med ett "vinnande" förslag! Naturligtvis korar vi en vinnare som kommer att få ett litet pris! Sprid till bloggvänner detta rop på hjääääälp!

Kommentarer
Postat av: Fia

Ett förslag är pirater, eller klä ut er till ett kändispar, bagare, spöke, trollkarl, Harry Potter, Stålmannen, hippie, hårdrockare, clown...allt detta är förslag från min mellandotter.

2008-10-19 @ 19:32:50
URL: http://neverkeso.blogg.se/
Postat av: christel

Julgran förstås, billigt grönt tyg där du syr fast kulor och glitter samt en stjärna på huvet.. Kan inte bli bättre.

2008-10-20 @ 20:13:18
URL: http://kottenliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0