Bot o bättring...

Jo då det blev bot o bättring i onsdags. Simmade och promenerade........och pang.......vaknade på natten med UVI (urinvägsinf) känningar. Fy vad jag INTE gillar att ha det!!!!

bild från picsearch.se

Duktig som man är så bestämde jag mig för att inte ringa vårdcentralen med en gång utan försöka att självmedicinera med sur dryck och tranbärstabletter......i går morse gav jag upp. Hängde på låset på vårdcentralen......och fick antibiotika.....och nu har det hyfsat vänt.  PHU!

Och i kväll ska vi på maskerad. Och vi har bestämt vad vi ska klä ut oss till. Bildbevis kommer så småningom. Kan inte med bästa vilja i värden säga att jag LÄNGTAR till festen, men det blir nog bra när man väl är där. Blev smått euforisk när jag insåg att klockan ska vridas tillbaka i natt. Jippi! Får sova en timme till=) För trots att det är fest så är man ju simfröken i morgon klockan 9:00 och då gäller det att se pigg och fräsch ut (risk för att man bara blir "och"....).

Nu ska jag och dottern fixa lite kalaspresenter. Hon ska på kalas både idag och i morgon - hårt liv=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0