Anmäld!

Så där ja! Nu är det gjort! Nu är jag anmäld till Stockholm Marathon 2009! Phu! Träningsprogrammet på marathon.se börjar från och med december. Har varit inne och tjuvkikat och det ser helt uthärdigt ut. Just nu har löpningen legat lite nere på grund av halsont och UVI. Men nu känner jag mig i form och redo att ge mig ut. Fast just idag känns det lite trögt. Det vräker ner blöt (JÄTTEBLÖT) snö....så det får nog bli någon alternativ träning. Kanske simma lite.... eller så softar jag i soffan med kladdkaka=)

Kommentarer
Postat av: vonnaponna

Hallå vännen. det är ju träning det också...

Att softa i soffan med kladdkaka menar jag...

Tänk bara på hur många gånger man måsta lyfta handen till kakfatet innan man är nöjd.



Ha en go helg nu eller som du skrev hos mig: Skaffa dig en bra helg!

Kram vonna

2008-10-31 @ 13:04:34
URL: http://http://vonnisponnis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0