ovanlig dag=)

Idag är ingen vanlig dag för idag är det faktiskt min födelsedag! Hurra Hurra Hurra!

Jag blev rejält uppvaktad med frukost på sängen och skönsång och hurra-rop klockan 6:30 idag. Sen har det, dagen till ära, jobbats hela dagen. Brukar normalt bara jobba halvdag på måndagar men kände att, eftersom det är födelsdag, så ville jag liksom ta i lite extra...... Direkt från jobbet till simhallen - där det var sista gången inför jul. Nu får både vi ledare och barnen ett välförtjänt jullov. Oj vilka stora kliv vi har tagit! Många vågar nu till och med hoppa från trampolinen och vi ledare har utvecklat våra tålamodsnerver ytterligare=)))
När jag kom hem blev det mer firande med mysigt kvällsfika och goda kladdmuffins=)

En liten kommentar till Socrate - jo vi var faktiskt på ett riktigt studiebesök på GeKås! (syfte - prata hur de jobbar med rehabilitering av sina sjukskrivna) och hur solen sprider härligt ljus eller inte måste upplevas genom ett live besök i simhallen med just exakt det förhållande som rådde i söndags och i exakt den baddräkt jag hade samt att man har parkerat sina kläder i skåp 320 på damavdelningen. Du är välkommen=))))

Kommentarer
Postat av: Socrate

Tack för informationen. Klart jag fattade NADA när du inte talade om vilket skåpsnummer det var!



Dessutom är fru Socrate i Ullared idag, men OJOJOJ vilket studiebesök det INTE är !!!

Har beställt ett par strumpor.

vännen Socrate

2008-11-25 @ 20:33:36
URL: http://socrate.blogg.se/
Postat av: Socrate

FÖRRESTEN!!! HIP HIPP HURRA !

Lite lugnare fölsedag i år va???

Förra året var du ju mellan 30 och 40 fram till midnatt den 23 november...i år var/är du ju mellan 40 och 50! Fira bör man ändock!

GRATTISKRAM!

vännen Socrate

2008-11-25 @ 20:35:39
URL: http://socrate.blogg.se/
Postat av: christel

Men då grattar jag ju alldeles försent...men..

GRATTIS. HURRA HURRA HURRA

2008-11-26 @ 19:33:52
URL: http://kottenliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0