Livstecken

Ska bara meddela att jag är vid liv. Just nu måste jag säga att min arbetsgivare får väääääldigt mycket av mig! Bara tanken på att starta igång datorn på min fritid känns överväldigande.
Jag var på studiebesök på GeKås i tisdags (mycket trevligt!) och där berättade deras personalavdelning att personalen får ca en måndadslön extra i bonus varje år. Nu funkar ju inte det i den firman jag jobbar MEN om vi hade haft bonus så skulle jag definitivt vara berättigad till den nu.
Nu är det en vecka till med plattan i botten......men SEN sen ska jag ta det lugnare.

Kommentarer
Postat av: Fia

Så det därmed att satsa på konsten i stället skulle kunna vara en lockande tanke?

2008-11-22 @ 16:17:02
URL: http://neverkeso.blogg.se/
Postat av: Borthy

Hmmm...min firma skulle aldrig komma på tanket att ge oss en bonusmånadslön...de är nog mer inne på at sno en av oss för att gå runt...men så är det med tärande verksamhet...

Lyckos dig som fick gå på GeKås på arbetstid! Kämpa på sista veckan så hörs vi sen i lugn och ro! Kram

2008-11-23 @ 03:33:30
URL: http://borthy.blogg.se/
Postat av: Socrate

Alltså - när du skriver "studiebesök på GeKås" - menar du verkligen studiebesök och inte en helt vanlig shopingrunda? Klart man kan åka på studiebesök på GeKås och intressant verkar det att se vad som händer bakom kulisserna. Köpte du'tte en ask tandpetare oxå?

undrar vännen Socrate

2008-11-24 @ 12:46:05
URL: http://socrate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0