ingen lust....

Har inte haft lust att sitta vid datorn på sista tiden.....men nu ryckte det till lite i datortarmen=)

Angående Linda Rosing ärendet:

Min mans kommentar till det hela var att det förmodligen var så att männen fått alternativ att välja på, typ Marit Paulsen och Kristina Lugn och så då Linda Rosing..... tog upp denna teori vid ett fikabesök på gamla jobbet med bl a Socrate och då ansåg han att svaret var enklare att förstå...... fast usch nu känner jag mig elak mot Marit och Lugn..... Nä nu lämnar jag detta ämne.

Måste få ta upp julen! Köpte Amelia jul häromdagen. Mysig tidning. MEN på var och varannan sida står det att börja redan i november så blir du inte så stressad till jul. Just DEN kommentaren, att jag ska BÖRJA nu, gör mig stressad. Exakt VAD är det jag måste börja med nu för att julen ska bli lugn och fridfull???? Blir illstressad av att tänka på att jag måste sätta igång julstöket nu. Jag vill inte det! Jag vill inte göra nått än utan vänta till december och riktigt suga ut det gottaste ur allt. Pepparkakor o lussebullar o julgodis o julkort o julpyssel o julpynt..... Inte nu i november! Men förmodar att det är med detta som med allting annat att vi är olika.......

Förresten så är pusslet färdigt nu! Det gick snabbt denna gång. Hela familjen var engagerad och satt och pusslade. Jättemysigt! Nu ligger det färdigt och fint på bordet. Ska njuta av det några dagar till. Det är en härlig känsla att stryka med handen över det. Sen ska vi nog ge oss på det andra, det svåra ,där man inte pusslar bilden på kartongen utan det som de på kartongen ser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0