fundering

Ni eventuella 2-3 män som läser denna blogg, förklara en sak för mig......

Det stod i vår tidning idag att var 3e man (alltså en av er) drömde om en kärleksrelation (förmodligen ingen livslång relation men jag kan ju ha fel om detta) med Linda Rosing...... Alltså jag vill inte på någotvis vara elak mot Linda Rosing som säkert är en helt vanlig kvinna med bekymmer och glädjeämnen som vi andra........ men ändå?! Var 3e man!!!??? Det blir ju nån miljon män i Sverige som fantiserar om henne.....gör vuxna män det? Gör ni det? Trodde det var något man gjorde i tonåren. Det kan jag minnas att jag gjorde, ja inte om Linda Rosing då utan mer om Hasse Carlsson i NoIce eller någon annan snygg skådis eller sångare. Men det är ju inget jag direkt gör idag.....eller kanske jag borde det?!

Hjälp mig att reda ut detta!!!

Kommentarer
Postat av: Tierra

Usch & fy... Nej, du... Linda Rosing är inte mycket att trakta efter (eller att hänga i julgranen)... det finns betydligt mycket finare, både vackra och naturliga, kändisar att drömma om... Vem då kanske du nu undrar? Tjaaa... den lilla hemligheten stannar nog hos mig ;-)



Varma hälsningar, Tierra - en av (minst) 3 män som INTE gillar Linda Rosing

2008-11-10 @ 10:53:15
URL: http://filmjolk.blogspot.com
Postat av: Socrate

Den undersökningen tror jag inte ett skvatt på - tror mer att den är totalfel!

Varannan man drömmer nämligen om Linda Rosing. JU!!!

Nä, BORT DET! Skulle kanske tro på't om de sa att EXAKT 4893 män gjorde det (...för då börjar vi ju snacka exakthet) eller att var åttonde men var tredje....låter skumt.

Jag kan intyga att jag ALDRIG drömt om Linda R, åtminstone inte så jag kom ihåg det efteråt.

Så är det - hälsar vännen Socrate

2008-11-10 @ 17:45:28
URL: http://socrate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0