Ordningen återställd=)

Å så var det måndag igen. I och för sig annandag pingst men nu är det ju en vanlig måndag och mannen är tillbaka=) Skönt!!!!
Idag har jag nog inte gjort ett skapandes dugg......jo jobbade ju halva dagen och städade en toa när jag kom hem. Men sen, sen har jag bara slappat och slöat! Inte kutat ett enda steg dessutom! Så gott det är med en "bara vara dag"!  Jo kom på att jag har ju supportat min mor som för första gången skulle leta finlandsresa via nätet. Och detta skedde via telefon. Spännande! Mor min har ju inte direkt någon datavana och vet till exempel inte var backspace knappen eller deleteknappen sitter.......så det tog en stund. Men vi lyckades! Och hon var så nöjd så. Även om hon var lite rädd för att hon skulle göra fel och förstöra något!

Nu har jag bokat flyg till Lissabon! Så kul det ska bli! Det blir ju en form av husmoderssemester=) Bara jag! Så gott!
Jag får 5h väntan på Amsterdams flygplats. Det var nån på jobbet som tyckte att det verkade ju jobbigt o trist....... Tycker inte jag! 5h helt för mig själv - hur gott är inte det!


Nu ska jag fortsätta att göra ingenting och sen ska jag vila=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0