Bloggstrul

Tack för alla bra tips om vad jag ska göra med gamla skålar..... tyvärr kan jag inte publicera kommentarer från hemdatorn (som är från stenåldern.....snudd på stentavlor att rista i.....). När jag försöker klicka på godkänn..... så händer absolut ingentingen!!!!!
Om någon har någon bra idé om vad det kan bero på så mottages de tacksamt. Jag kan inte heller boka biljetter på SJ..... kan inte välja station. Måste nog göra hembesök hos någon med lite bättre maskin i helgen.

Nu njuter jag av att det är fredag! Sitter med en härlig kopp kaffe och en god chokladbit, och hela helgen ligger framför mig! Härligt! I morgon ska vi riva lite gips i köket och kika vad som finns bakom. Spännande!!!!! Och sen ska vi vara barnvakter åt kompisars barn. Varav en är ett riktigt yrväder. 4 år och full av energi och idéer! Så det gäller att gömma allt vad verktyg heter och säkra inredningen....hihi!

Njut av helgen allihopa!

Kommentarer
Postat av: Socrate

Ja, en sak kan jag bara säga : Kom inte dragande med dina pinaler till en ganska stor men för dessa tingestar EJ lämplig "lagerlokal" i grannkommunen.
Hoppas både "hink-o-pott-problematiken" och "datastrulet" löser sig snarast.

SKÖN FORTSÄTTNING PÅ HELGEN önskar Socrate

2008-03-08 @ 16:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0