bakat

Nu har jag och storkillarna bakat. Deras klass har ansvar för fikat under kommande besöksvecka. Det blev en långpanna kärleksmums alias snoddas alias mösatörva och en långpanna havrekanelkaka. Vi fick emigrera till mamma och baka för hemma ligger gipsdimman tät i köket. Host host!
Nu är det bäst jag skyndar hem för mannen var lite less på att vara ensam....huset är tydligen invaderat av barnungar!
Fast måste säga att det var riktigt skönt att sitta här med mor och dricka kaffe och njuta av tystnaden....det enda som hörs är klockans tickande.... Passar även på att utnyttja mors bredband och visat henne hur man mailar.


Skaffa er en bra lördagskväll!


Kommentarer
Postat av: Christel

Mmmmm, kärleksmums....vill ha

2008-03-09 @ 14:58:02
URL: http://kottenliv.blogg.se
Postat av: Socrate

Gött att göra saker med barnen.


//Socrate

2008-03-11 @ 16:23:19
URL: http://socrate.blogg.se
Postat av: Borthy

Jasså, datorn ligger nere? Trist! Hos mig är det jag som ligger nere fast datorn funkar. har det lite stressigt just nu med allt..pust... men snart blir ju livet lugnare igen. Lova att inte tro jag har glömt bort dig! Kram

2008-03-11 @ 20:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0