Utmaning!

Jag har blivit utmanad av Borthy att i första, närmsta bok leta upp sidan 123 och att här på bloggen publicera sjätte, sjunde och åttonde meningen på den sidan. 

Tog en bok som låg på sängbordet:

"Otherwise, this is my show. You are off duty." As Joe was busy with correspondence in the study, Isabel took jamie through to the music room and they sat down in front of the high Victorian fireplace.

Meningarna är tagna ur boken The right attitude to rain av Alexander McCall Smith

I min tur utmanar jag Neverkeso, Kottenliv och Mr M som besöker mig här ibland=) Och kanske någon annan trevlig läsare som tittar in.

Kommentarer
Postat av: MrM

"Hon kanske bara skulle gå på toa, fortsatte Lennart. Majsan suckade och tänkte att karlar är analfabeter på vissa områden. Hon gick efter Lisa men hittade henne inte."

Hämtat ur boken "Getingboet" av Catharina Nasenius.

Inte så rafflande rader kanske.../Mattias

2008-06-05 @ 10:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0