Godmorgon

Seeeeg start idag..... första morgonen på länge där jag klev upp 5:30.....
Och vilken strulstart det blev.... lämnade in min mobil igår för volymknappen hade lämnat in. Men det är ju lugnt jag har ju en jobbmob så jag tryckte i mitt minneskort i den..... men tror ni det gick att lyssna på mina musikfiler i den. Två gick att lyssna på The Ark "Prayer for the weekend" och Greenday "Boulevard of broken dreams" - två låtar jag gillar mycket men kanske inte i 20 minuter..... jo, Basshunters "Boten Anna" funkade också men jag hoppade över den..... Väl framme så funkade inte mitt passerkort så jag kom inte in! Har totalt ramlat ur systemet för förra veckan funkade inte mina logg-in i datorn heller. Jag kanske inte behöver vara här.....?=)))) Stod och funderade en liten stund (i iskallt småregn.....) och hade tur att en kom ut ur huset så jag kunde smita in och nu sitter jag här med kaffekoppen och ska start igång dagen och lyssnar på Mixmegapol så det ska nog så sakta ordna sig med denna dag också=)

Kommentarer
Postat av: Mattias

Haha, du får väl ta tidigare sovtåg på kvällarna då...
Hoppas du får lön i alla fall, även om systemet verkar vilja stänga dig ute. Kan behövas med alla storslagna planer för hemmets renovering.
Puss & Hej!/M

2008-01-08 @ 09:38:58
Postat av: Socrate

Vad skönt för dej att du valde bort Boten Anna. Jag är nämligen allergisk mot den - får likosm knottriga utslag över hela öronen när den spelas...
Nu får ju du gärna lyssna på den för den sakens skull - på så långt avstånd brukar allergin inte bloss upp så mycket. Allvarligt talat så är jag allätare men en och annan låt kan man bara inte förlika sig med - "Boten" är en av dem i mitt fall.

Gött att du kom in från snålblåsten. //Socrate

2008-01-08 @ 10:15:44
URL: http://socrate.blogg.se
Postat av: Socrate

Socrate till Mattias: En liten fråga bara i alla ödmjukhet. Är det hos Er som hos oss, att en viss person står för planerna och en annan för genomförandet? JAG BARA UNDRAR?

//Socrate

2008-01-09 @ 02:31:46
URL: http://socrate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0