Tillbaka!

Så var den härliga veckan slut! Ser att bara ett av mina mms inlägg kommit in.....undras vart de andra tog vägen...... ? Och vart tog de snygga bilderna vägen som också skickades med mms...... määääklitt!

Kändes lite tufft idag att dra på sig vanliga kläder och fixa hår och ansikte...... man har ju liksom bara klivit ur sängen och hoppat i understället käkat gröt och gett sig ut. Härlig tillvaro! Sen har vi lunchat i backen eller värmestugan och på kvällen har vi käkat middag sittande i våra snygga underställ. Såååå smidigt! Och alla har vi varit sams och så. Vi har ju faktiskt varit 14 pers hela veckan. 6 vuxna och resten barnungar.

Och tänk att jag har provat på snowboard! Mina knän var helt blåa efter en eftermiddag och kväll på bräda. Men jag är inneligt tacksam att det är knäna jag ramlade på mest. Föll bakåt på rumpen en gång och DET VAR INTE KUL! Fick faktist till det på slutet men de som såg och hörde mig undrade nog var jag rymt ifrån. Jag var liksom tvungen att prata mig runt i backen. Tå, tå, tå, tyngden fram, fram, fram, häl, häl, häl, tå, tå   osv. Mot slutet räckte det att jag läste min ramsa tyst. Här kommer lite smakprov på hur härligt vi haft det!
 
skidor 1

Dotterna på väg ner! Visst är det väl bara för härligt!!!!!

skidor 2

Sonen och mannen på väg upp!

skylt

Denna skylt såg vi i Klövsjö...... lite taskigt att erbjuda Happy priser efter stängning eller?


Bilderna: Amonym on the mobile


ps nu måste jag nog vår-pimpa min blogg.....nu är den glada vintern slut, slut, slut!











Kommentarer
Postat av: Socrate

Hallå Amonym! Skönt att allt gått bra och att alla ben är hela. Skylten var ju klockren. Hamnade direkt i mitt bildarkiv.

HA DE GOTT tycker vännen Socrate

2008-02-18 @ 11:00:48
URL: http://socrate.blogg.se
Postat av: Borthy

Trevligt att ha dig hemma igen! Mitt sportlov blir v 9 med skidåkning med släkten. Längtar att komma ifrån ett tag!
Jo, det är otroligt praktiskt med kläderna på sportlovet :-D! kram

2008-02-19 @ 03:42:27
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Fia

Det ser alldeles fantastiskt härligt ut!

2008-02-19 @ 20:07:15
URL: http://neverkeso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0