Gårdagens sämsta.....

Junitjej hade igår ett fotouppdrag på sin blogg. Man skulle fota dagens sämsta. Detta var inte lätt! Ursvårt att leta efter saker som inte var bra när man oftast har de andra glasögonen på - de med möjlighetslinserna. Men det sämsta blev nog att jag inte ens lyckades få in bilden. Men det sämsta var nog att när jag hämtade på dagis så satt där en lapp om att nya fall av huvudlöss hade hittats så det var bara att plocka fram kammen igen.....och sen var det sämst också att diskbänken såg ut som ett mindre världskrig när det enda man ville göra var att sjunka ner i soffan och softa. Men men inga löss hittades, diskbänken röjdes och soffan hanns med den också=)

image70

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Godmorgon! Hoppas du får en riktigt bra dag! ♥

2008-02-06 @ 07:58:55
URL: http://klintens.blogg.se
Postat av: Socrate

Nämen Amonym då!!! Hur kan du i alla livets lägen och skiften ALLTID klara av att se positivt på ALLT, ALLT, ALLT. Den som ändå kunde få bara en femtedel av detta, som Du och Borthy m fl verkar vara experter på - ja, jag skulle nöja mej med 20% - OJ vad man skulle va gla då!

Men lessen ä jag inte! Inte idag i alla fall...
EN SAK TILL: Den där översättningsutmaningen som jag antog i går hade en hake: ALLRI HAR DET VÄL VARIT SÅ SNUSTORT PÅ KOMMENTARER TIDIGARE!!!

skriver vännen Socrate

2008-02-06 @ 18:19:30
URL: http://socrate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0