Gammal?

Usch jag är inte överens med min kropp alls just nu. Började få ordning på mitt "bakben" och så pang i fredags så bara "högg" det till i ryggen....... Så tröttsamt! Har konsulterat "min" sjukgymnast och fått övningar. McKenzie kör vi om någon är intresserad. Hjälper.....men det är ändå trist. Klarar inte att ligga i sängen - aj och ont efter ett tag. Sitta är värdelöst. Möjligen en liten stund bak o fram på stolen (stolen bak och fram alltså). Stå fungerar bra och gå fungerar bra. Ligga platt på mage på golvet går också bra. Får väl vara glad att jag kan stå och gå! Inte alla som kan det! Har gjort måååånga små korta promenader idag. Man blir trött och less av att ha ont helt klart. Sen blir jag dessutom så rastlös av att inte träna. Men nu får det väl bli löpstopp ett tag....igen. Blä!!! Herregud snart är det bara boule kvar. Fast det skulle nog inte heller funka, man måste ju böja sig framåt då.......suck=/ Stavgång skulle nog funka. Har anmält mig till yoga - det blir nog bra till den här stela kroppen. Såg på OS gymnastik idag.....inte mycket stelt där. Fast så böjlig är nog inte heller bra att vara på sikt. Kan det vara åldern som slagit till oss mig? Såg att en av os-simmarna var 41 år! coolt!

Till nått helt annat! Jennie, du undrade om vattennivån på gubbmilen. Nu när det har regnat hela dagen så är det nog en del vatten mellan 3 o 4 km passeringen men det brukar rinna unnan rätt snabbt om det bara få vara uppehåll någon dag. Kan vara lite blött strax för 2 km passeringen också. Berätta gärna för mig.....springer väl inte där på ett tag nu. Har dock planer på att springa Höglandsloppet eller vad det heter, det brukar gå nu på hösten någon gång.

Här kommer en rolig länk! Tänka att man till och med kan göra detta on line! TIDSFÖRDRIV

Kommentarer
Postat av: Socrate

...klickade på länken "tidsfördriv" men fattar inte vad det ska vara bra för....är jag lika korkad som man kan tro eller .....

förbryllade vännen Socrate

2008-08-18 @ 13:38:16
URL: http://socrate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0