trööööööööttttttt

Är det vår-trötthet tros? Kan vår-trötthet uppstå även om det snöar o är kallt? Fast just idag var det ju riktigt hyfsat MEN IGÅR!!! Pang sa det, världens åskknall och sen världens snöstorm. Inte roligt=( Men att reta sig på vädret är ju tämligen onödigt. Resursslöseri på hög nivå.

Eller är det bara PMS.....?

Hur som helst är jag asatrött! Gick sååå segt på jobbet....ingen inspiration eller kraft. Gjorde det nödvändigaste.....knappt. Var ute på löprunda idag och det var också SEEEEEGT. Både jag och löparkompisen upplevde samma seghet. Inget klipp alls i benen.....

Nu ska jag läsa saga och lyssna på mina kloka barn. I morgon är det en ny dag....då ska det vara klipp i mig igen.....så de' så!

Kommentarer
Postat av: Fia

Det är säkert full fart igen i morgon!

2008-04-10 @ 20:02:01
URL: http://neverkeso.blogg.se
Postat av: Socrate

Hallåtjena! ja, visst kan det kännas totalsegt i både ben och annat, när det allri blir vår...
På jobbet - som du känner ganska hyggligt - hade några damer "kollektivt samordnad PMS" idag och det känns ju som ett öde för oss andra...
NEJ! Bara ett småkul skämt som någon kläckte efter att flera stycken beklagat sig lite extra ljudligt
om ditt&datt-eländen i livet, t.ex. folk som tränger sig i ICA-kön och liknande.
Just nu har jag lite svårt att focusera på det mesta efter sonens bilolycka häfom dagen men han tillfrisknar så sakteliga och vi är OERHÖRT TACKSAMMA för det. En fika nån dag kan vara mycket trevligt - hör av mej om jag passerar.

HA'T GOTT och BARA GOTT ATT DU HÖRDE AV DEJ.

KRAM från vännen Socrate

2008-04-10 @ 23:07:46
Postat av: Socrate

Hallåtjena! ja, visst kan det kännas totalsegt i både ben och annat, när det allri blir vår...
På jobbet - som du känner ganska hyggligt - hade några damer "kollektivt samordnad PMS" idag och det känns ju som ett öde för oss andra...
NEJ! Bara ett småkul skämt som någon kläckte efter att flera stycken beklagat sig lite extra ljudligt
om ditt&datt-eländen i livet, t.ex. folk som tränger sig i ICA-kön och liknande.
Just nu har jag lite svårt att focusera på det mesta efter sonens bilolycka häfom dagen men han tillfrisknar så sakteliga och vi är OERHÖRT TACKSAMMA för det. En fika nån dag kan vara mycket trevligt - hör av mej om jag passerar.

HA'T GOTT och BARA GOTT ATT DU HÖRDE AV DEJ.

KRAM från vännen Socrate

2008-04-10 @ 23:07:57
Postat av: Borthy

Helt klart PMS! Det brukar ju kunna få en att känna att ens sista dag är kommen och att livet är seeegt! Sen händer det, pmsen är över och man transformeras ånyo till en energisk goding! Så, håll ut, ät lite praliner så ska du se att ett par finnar dyker upp i din panna och vips så återkommer krafterna! Kram

2008-04-11 @ 06:45:29
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Socrate

Idag är det söndagen den 13 april och vi ska till Höglandssjukhuset och fira sonen som fyllde 19 i måndax. Då orkade han inte fira men nu mår han mycket bättre och tror sig fixa att både mor&far, 3 syskon samt farmor&farfar kommer med paket.
Det går alltså stadigt framåt och det känns fiiiint!

HOPPAS DET KÄNNS FIIIINT FÖR DEJ MED AMONYM!

hälsar vännen Socrate

2008-04-13 @ 15:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0