Rätta svaret!

Det rätta svaret är...................*trumvirvel*


KORK I FLASKA!!!!!!


Tyvärr har det då inte inkommit några rätta gissningar men eftersom min käre Socrate (www.socrate.blogg.se) har gissat så flitigt kommer ett tröstpris att ges till honom imorgon. Jag tror att vi kommer att befinna oss i samma lokal runt halv tio tiden.

Dessutom har jag nu glädjen att meddela att ytterligare en läsare har dykt upp på min sida åtminstone vid ett tillfälle=) Denne eminenta gäst var www.borthy.blogg.se tackar och bockar för besöket!

Ni har väl uppmärksammat att det är kanelbullens dag i dag! Jag är en lycklig kvinna, för när jag kom hem efter en lååååång dag idag hade mannen bakat bullar! Man har det så himla bra alltså!

Kommentarer
Postat av: Socrate

KORK I FLASKA !?!!
Vafför fann jag eller hustrun vännen min, inte på det?
Våra huvuden har dunkats ihop så blåtirorna och blesyrerna knappt får rum. Dessutom är de två grå i min knopp helt osams. Men svaret var bra!!

2007-10-05 @ 09:10:37
URL: http://socrate.blogg.se
Postat av: Socrate

Attans oxå. När man nu skulle få ett "våjne-våjne-vad-nära-du-kom-men-ändå-inte-pris" gjorde man sig inte synlig nog för amonym. Men fint att ha priset innestående - man vet ju aldrig när börsen är tom och magen skriker...

2007-10-05 @ 11:11:22
URL: http://socrate.blogg.se
Postat av: Borthy

Är det försent att vara med i tävlingen? Ska leta igenom dina inlägg och se om jag kan håva hem lite delat första plats i tröstpriset med Socrate! Tjingeling så länge!

2007-10-05 @ 13:10:40
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0