Presenter

Presenter fortsätter att komma!!! Wow! Igår när jag kom hem var brevlådan smockafull. Stort paket från kusinen down-under med massa smått o gott och en stor lååååång gosig halsduk. Det kom ett jättefint halsband från en fd jobbarkompis!



Och redan i fredags kom det också paket och kort (som jag klarade av att spara till lördagen!) Fick bland annat en CD med en massa goa låtar på! En 40plus blandning. CD kom från Socrate. Kul att få musik av någon! På något sätt får man veta lite mer om personen.... känns det som. Många härliga Eagles låtar - älskar Hotel California!!! En annan personlig favorit är Agolo, men Stenmark, Zucchero, The Hooters är också bra. TACK SÅ MYCKET!!! Får lite lust att ge en CD tillbaka.... för att "visa" lite vem jag är.....  men jag vet ju inte när Socrate fyller år.... och man kan väl inte bara ge bort saker utan anledning eller? Hihi! (Kan man jue!) Fast det kommer ju en jul också. Och då får ju alla snälla barn julklappar!!!
Fick ytterligare en CD från en moster och morbror men lite gamla bilder på mig när jag var en månad gammal. Så söt så söt men ack vad jag skrek=0

Måste bara skriva något om vädret också. Vilken dag! Vilken dag! Solen skiner, snön ligger vit och det är 5 minus grader. Jag VILL UT!!!  Jag vill åka skidor!!!


Kommentarer
Postat av: Tierra

Hihihi... presenter är ALLTID kul... tyvärr får man ju inte lika många numera... om ens några... bäst är att köpa sina egna... så men vet att det är något man vill ha ;-)

Roligt det där med en personlig CD... precis som du säger blir det ju en liten spegling av givarens egen smak och liv...

Ha en fortsatt bra dag !

Varma hälsningar, Tierra

2007-11-27 @ 11:27:18
URL: http://filmjolk.blogspot.com
Postat av: Socrate

Kul att 40-årsdagen "keeps on going on" .
FRÅGA: När slutar egentligen en 40-årsdag?
Angående CD'n så finns det en fråga till:
Vem kan sitta still till "Agolo" med Angelique Kidjo? Himla svängig musik från västafrikanska landet Benin. De kan allt sin sak även i Afrika. Och att Martin Stenmark kom med beror på att Socrate äntligen hittat en låt med honom som är bra. Socrate har aldrig haft några problem med herr Stenmarks sångröst, men kämpat lite med hans låtval.

HÖRRU - FLEXA UT OCH PÅ MED SKIDORNA! //Socrate

2007-11-27 @ 12:03:39
URL: http://socrate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0