Fredag=)

Åh just nu är det så gott!!! Slutat tidigt, hämtat barnen och hela helgen ligger framför!!!!!

Undrar om det är något i luften just nu som gör att det känns som om allt flyter på lite bättre. Läste just i Borthys blogg (som också känner sig uppåt o full av kraft) om misstankar om doping i kaffemaskinen..... undrar vad de har för märke på sin... tänk om vi har samma.... tänk om det är doping? hihi!

Har börjat känna igen mig själv lite bättre de senaste dagarna, driven och lusten är på plats igen och saker blir GJORDA!!!! Av lust! Inte av måste. Och det känns så gôtt! Har haft en liten period med en svacka i min obotliga/kroniska optimism.... men nu känns som om jag är tillbaka på spåret igen.

Eller kanske det är pre-julsymtom? Eller sista-rycket-i-30-års-åldern..... Eller så ska jag kanske sluta o analyser o bara njuta=)

Kommentarer
Postat av: Socrate

Sista 40-minus-allra-allra-minsta-knappt-något, menar Du? Skönt att höra att både Du och Borthy är "hiskeligt på" just nu. Den där "göra saker av lust och inte av måste" är så härlig. Gillar att göra det mesta men pga hälsoproblematiken blir mycket "av måste" ändå. Synd. Hörru - NU när DU, AMONYM, ska fylla 40 på LÖRDAG DEN 24 NOVEMBER 2007
har du tajmat det där med all energi och lust klockrent. Du får tycka vad du vill om att jag tiullkännager detta nu - det är ju knappt en vecka kvar och Borthy måste ju få veta nån gång...

2007-11-17 @ 17:52:52
URL: http://socrate.blogg.se
Postat av: Borthy

Analysera inte...varför ska vi göra det? Vi glädjs bara åt att strump-tomten hittat just våra kaffemaskiner och uppmärksammar just dej och mej! Kram

2007-11-18 @ 18:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0