trööööötttt!

Vilken trötthet som slog till! Hjälp var kom den ifrån? Fick gå hem tidigare - lillkillen har fått feber och har ont i halsen.
Ahaaaaa nu vet jag vad som slog till! Fick plötsligt tid!!! Livsfarligt!!! Det är bättre det går i ett och är tight. Pang! Pang! Pang! Då hinner man inte känna efter utan man gör det man ska.......och nu fick jag plötsligt massa extra timmar här hemma.........och blir helt passiv!
Nä jag ska ta mig i kragen och göra en sak:

* hänga julgardiner i köket (de är strykta o klara o ready to go)?
* städa mellanvåningen?
* ha date med tvättmaskinen?
* handla?
* springa (37 minuter står på schemat)?
* plocka saker (vem lägger alla saker över allt? vem sprider ut mina kläder i sovrummet.....? Määääärkligt!)?

*tänka, tänka* Tror jag ska sträcka ut mig på sängen och funder ett tag=) Vi får se vad det blir!


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Svar till amonym: För att ändra sin bloggdesign, får man gå in på "Redigera stilmall". Där har jag t.ex. ändrat på färgoder och typsnitt.

2007-12-06 @ 19:16:52
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Socrate

Hördudu: Att börja med att ligga på sängen i 1.5 timme och fundera över VILKEN sak du ska göra är ju oxå att göra EN sak. Lycka till.

vännen Socrate

2007-12-06 @ 23:41:26
URL: http://socrate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0