Juldag

Oj vilken låååååång o seg dag! Sov till 09:30! När hände det senast????? Sen har vi i princip bara mosat runt här hemma och ätit.....o småätit ...... o ätit .......o sett på TV.......o spelat spel.......... o ätit...........o småätit! Hjälp!

Men sen attans anoda så tog vi oss i kragen och sprang ut en runda! Och nu känns det som energiandarna spritter i kroppen igen. Ska äta risgrynsgröt och sen se på Pirates med Johnny "mmmmmm=)" Depp. Känns som jag är hungrig för första gången på över ett dygn...... i-landsproblem!


Sorry alla ni (1) som sitter framför radion och bläddrar frenetiskt i tidningarna - jag ska hålla mig undan ett tag nu har jag tänkt=)



GOD FORTSÄTTNING!

Kommentarer
Postat av: Borthy

Tjena. Innan jag läser ditt det här inlägget så ska jag bara svar på frågan.. sitter själv och jävlas med en ny header, den första som jag gjort själv. Du ser resultat i min blogg om några minuter hoppas jag då jag tröttnat ur på tomtarna.
Alltså, header heter det som du vill lägga en bakgrund i nu. Efter färgkoden lägger du in en adress.
Om du vill, och du inte får till det kan jag hjälpa dig att gå in på din sida om du för en speciell stund som vi kommer överens om per mail byter till ett tillfälligt lösenord och adress som du ger mig så kan jag lägga in en bakgrund så kan du bara byta den sen men försök lite först!
Visst är det kul men man blir aldreles krullig i hjärnan. Just nu sitter jag och breddar content och side för att de skall passa ihop..pixlar mej hit och pixlar med dit :-D Nu kör vi!

2007-12-25 @ 19:16:05
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Socrate

Snyft! Här har man TV'n på hela tiden på automatzappning för att absolut inte missa ditt nästa framträdande i medierna. 2 st radioapparater står och går sig varma på dels P3 & dels P4 för att säkert inte missa nästa radiointervju. Vad tidningar anbelangar fick jag en kombiprenumeration på GT, Expressen, Aftonbladet, DN, Ankeborgsbladet, LAND, ICA-kuriren, Smålands Dagblad, Jönköpingsposten, Grönköpings allehanda & Vi Föräldrar i julklapp så jag ska nog ha stenkoll när du uttalar dig nästa gång.
Har vi ätit då`??? HELA TIDEN !!!


GOD FORTSÄTTNING önskar vännen Socrate

2007-12-25 @ 22:27:00
URL: http://socrate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0