Jobb jobb!

Sitter på jobbet och förundras över hur snabbt man vänjer sig vid att vara ledig. Och hur snabbt man hinner lägga sig till med ovaner som att sitta uppe halva nätterna och ligga och tryna i sängen halva förmiddagen.
Barnen var som döa sillar idag när de skulle upp. De såg helt förstörda ut och inte så jag så värst tjolahopp tjolahej ut själv heller. Tack o lov att det är fredag så man får mjukstarta lite. Funderar på en liten tur till det lokala badhuset idag....kunde vara en lagom aktivitet för eftermiddagen.

Igår köpta jag skidor! Slalom! Härligt! Dock var det lite pinsamhetsvarning när jag fick lämna fram min gamla (as-ur-gamla) pjäxa så att de kan ställa in bindningen.....hmmmm läääääänge sedan vitt o pastell-lila var i ropet......
Sen fick man dessutom tala om vikten....hmmm igen...... kanske kan man säga vad man planerar att väga vecka 7 när skidorna ska användas? Ja ja - läget är ju inte katastrof men lite soft i kanterna är det allt. Men var iväg på gympa igår kväll...... jädrans kul och ösig gympa men kanonbra musik! Otroligt vad glad och uppåt jag blir av ett sådant redigt (ja, jag är från Småland!) svettpass!

Nu är det dags att fika!

Kommentarer
Postat av: F

Jag har hört att det är många som ramlar och tappar skidorna i onödan i backen, för de har angivit fel vikt när skidorna ska ställas in. Kan det vara fåfänga kanske?

2007-12-28 @ 16:38:57
URL: http://neverkeso.blogg.se
Postat av: Borthy

Nu ser jag det händer grejjer i din testblogg!

2007-12-29 @ 06:43:07
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Borthy

Du, bara en riktig kvinna kan åka kanonsnygg slalom och bära upp riktigt ur-gamla pjäxor! Mina är nog 20 år gamla men jag åker bättre slalom än de flesta, så det så! Det är säkert samma med dig :-D

2007-12-29 @ 06:46:10
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0