En läsare!!!!

Åh detta känns så stort! Jag har en läsare!!!! Och inte vilken läsare som helst! Denne man är ju faktiskt lite delaktig i födseln av min blogg! Den stolte fadern.... eller kanske inte. Nå väl käre Socrate du kan vara helt lugnt jag kommer inte kräva in något underhållsbidrag... eller förresten.... kanske jag ska det! I form av inspiration och glada tillrop!

Om någon mer skulle läsa detta så rekommenderas starkt att ni kikar in hos denne klurige och mycket vise man! Dessutom är han vansinnigt roligt också - alltså somliga har ju allt!
www.socrate.blogg.se 

Kommentarer
Postat av: Socrate

Äh - du bara smörar...men glad är jag över din nya närvaro på nätet.

2007-08-28 @ 21:14:33
URL: http://socrate.blogg.se
Postat av: Socrate

...nä de gjorde de ju'tte. O de va go, hög luft.
O de va gött att leva. Men att skrapa is i augusti?

2007-08-29 @ 10:08:11
URL: http://socrate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0