F

F som i FAILED!!!!

Har just fått reda på tentamensresultat och det bidde F............ Läser ju lite vetenskaplig metod eftersom jag fått för mig att min gamla, gamla arbetsterapeutexamen behöver hottas upp lite och transformeras till en modern kanditatsexamen.....och nej jag får inte mer betalt och inte förlorar jag jobbet om jag låter bli.....jag bara ville göra detta och fick F.

Tror faktiskt aldrig jag kört på någon tenta innan. Tentan var i 3 olika block och jag "failade" i de två första som av de flesta ansågs som de enkla och handlade om kvalitativa och kvantitativa forskningsmetoder. Del tre som var en ren statistikdel som alla förfasade sig över (och många missade) den klarade jag. Man bara undrar ju HUR gick det till.

Usch usch usch! Men det är väl bara att bryta ihop och gå vidare. Man får ju göra om......vilket man ju är JÄTTE sugen på.

Och ovanpå allt detta så pågår det just nu framställande av projektplan inför höstens uppsatsskrivande (ingår i kursen). Tror jag måste sinnesundersöka mig.....

F som i Fruktansvärt Fel men Fantastiskt Fin Female!

SÅ DE' SÅ!

Kommentarer
Postat av: kotten

Oj, oj, oj, det är bara att ge sig i kast med omtentan. Läser själv lite då och då på högskolan. Vill ju att hjärnkontoret ska hålla sig alert.

2009-03-13 @ 18:02:50
Postat av: Borthy

Aj då...inte kul. Jag har också failat på en tenta en gång. Vet inte heller hur det gick till för jag brukar ha lätt för det teoretiska.



Det som du gör nu har jag också funderat på att göra på lite sikt eftersom mina studier är hopplöst omoderna. Jag har bara så jäkla svårt att motivera mig till just det här ämnet....

I några år nu som varit har jag försvarat mig med att jag inte kunnat lägga någon lust och energi på det pga skilsmässan...men nu vet jag inte längre vad jag ska skylla på?

Att det är ett kräktråkigt ämne?

Kanska bara för att man inte kan det som det känns så förbaskat meningslöst...att liksom låtsasforska....

Du fixar det nästa gång!

Respekt till dig som gör detta!

2009-03-24 @ 23:34:44
URL: http://borthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0