snabba puckar!

Idag är det fullt schema vilja lova! Så det får bli en snabbisbloggning här!

Jobbat hela dagen och det har varit fullt upp.....och lite till....tur det är en dag i morgon också...och på torsdag .....och fredag.....osv.....

Hemma för 20 minuters sen, tankade i havregrynsgröd av den enkla anledningen att det är snabb bukfylla. Gympa om en kvart och sedan hem och förhoppningsvis hinna slänga i en toning i håret.....ska fotas på jobbet i morgon. Och NEJ jag har inte hunnit köpa plattång! O VE! Men eftersom fotograferingen äger rum på eftermiddagen så tror jag att jag hinner fixa en plattång på lunchen. Helt normalt beteende.....hehe!

Och efter toning så bär det av till möte med idrottsskolan och då får vi räkmacka! Tjoho!!!! Och sen hem och se toppform hoppas jag. Vår käre ordförande är inte känd för snabba möten, men väldigt roliga! Man kan inte få allt!

Have a nice evening!

Kommentarer
Postat av: F

Det låter som om du har fullt tempo idag. Hoppas du hinner med allt du har planerat.

2008-01-22 @ 21:29:21
URL: http://neverkeso.blogg.se
Postat av: Borthy

Jag skrattar när jag läser, ser hur du flänger fram och tillbaka men du är pigg och glad och då går allt! Hoppas att du menar att Toppform är i dag 23/1 för då skall jag ochså se det! Kram

2008-01-23 @ 18:31:56
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0