Naglar

Blev lite nostalgisk när jag läste om nagelmålning i S A R A s blogg i går. Hon hade nämligen målat jättehäftiga naglar på sin mor och syster. Förrförra sommaren var jag och mitt tjejgäng i Bulgarien på en pre40 resa. Vi var sex tjejer som åkte dit. Gissa om vi hade det gott?! Vi bodde i en stor lägenhet, käkade ute både lunch och middag, låg på en solstol och läste hela dagarna, badade, tog härliga långa strandpromenader och pratade och pratade. Njöt att lyssna på alla familjer vars barn skrek och gnällde=) Det var en riktigt lyxvecka! Och billigt som 17 var det! Då passade några av oss på att måla naglarna och så här snyggt blev det! Slängen in en bild på stranden med. Alltså jag gillar vintern och skidåkning och allt men nu fick jag allt lite sug i sommartarmen!

image31
min tumme

image32
3 par händer

image33
Sunny Beach i skymningen


Kommentarer
Postat av: Tierra

Ja, du... vem sjutton längtar inte till sommaren... i alla fall med där fruktansvärt trista vintrarna vi har här i kungliga huvudstaden...

Måla naglarna är ju inget för mig... men det såg ju riktigt snyggt ut...och bilden med alla händer var riktig kul komponerad !

Hur har det gått med listan då... har du hunnit med att svara på alla frågorna än ? ;-)

Ha en bra dag !

Varma hälsningar, Tierra

2008-01-02 @ 10:12:46
URL: http://filmjolk.blogspot.com
Postat av: Socrate

Instämmer med Tierra vad gäller nagelmålning. Inget för mej heller men bilden är ju helläcker. Har ett julkort som är från förra julen med bara 6 par fötter på, i olika storlekar - dock inga målade tånaglar - från en familj vi umgås med - oxå de 6 personer. Det kortet är mycket i stil med ert "händer-på sanden-med-målade-naglar-kort" och har suttit på kylskåpet sen vi fick det. Kanske borde skriva ut ert handkort och sätta upp bredvid...
//Socrate

2008-01-03 @ 04:11:07
URL: http://socrate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0