kutat

Jaha så har man kutat igen. I kväll var vi 3 st som var ute. En riktig liten löparklubb=) Sprang lätt idag, vad härligt det är när det liksom bara flyter på........och man springer tyst.... ibland känner man sig som klumfot och det klampar och dånar när man springer. Men så blir det en sådan här gång då det känns som gatan rinner iväg under en och man springer och småpr........

märkligt men när jag skrev detta igår slutade det inte där.... vart tog resten av min text vägen.....? Någon som sett den? Lost in cyber-space.....?

Ska försöka ta vid igen och skriva klart.....igen...

Vi sprang alltså och småpratade om allt och inget. Det härligaste är sedan när man kommer hem och man är fyllt av en känsla av lugn och man känner sig säker och trygg. De små söta barnungarna kan testa en med vad som helst och man är cool-lugn. Den känslan var kvar i morse när jag vaknade, ska försöka konservera den.

Nu är det dags att ta tag i dagens arbete igen!

Skaffa er en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Socrate

..."springer och småpr"...
Vaddå???

Springer ni och småpruttar???

Nädå - kunde bara inte för mitt liv låta bli att petimätra lite för Du bjöd ju på det!!

FORTFARANDE IMPAD
är Socrate

2008-01-11 @ 00:26:43
URL: http://socrate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0